فهرست مزایای میوه به منظور کاهش سطح اوره خون
نوشته شده توسط : sjzhospitalrenal

مکانیسم های بیماری زا از فشار خون بالا در بیماران لوپوسفهرست مزایای میوه به منظور کاهش سطح اوره خون

فهرست مزایای میوه به منظور کاهش سطح به سطح اوره خون اوره خون بالا و یا سطح BUN را می توان به آسیب کلیوی، کم آبی بدن، مصرف بیش از حد پروتئین، و غیره نسبت داد. گذشته از مواد مخدر، بعضی از میوه ها ممکن است برای کاهش سطح اوره خون مفید است. ملاقات لیست میوه؟

البته، سطح اوره نباید معیار تنها برای تعیین چگونگی توسعه یک برنامه رژیم غذایی سالم است. (برای پیشنهادات فردی، بیماران پیشنهاد برای ارسال گزارش آزمون جدید ترین خود و یا شرح بیماری sjzhospitalrenal@hotmail.com)

همانطور که می دانیم، اوره با متابولیسم پروتئین تولید، بنابراین یک روش موثر برای کاهش سطح اوره خون بالا است به منظور کاهش مصرف پروتئین. خوشبختانه، اکثر میوه ها حاوی پروتئین کم است. همچنین، اگر سطح بالایی از اوره است به علت از دست دادن آب، میوه نیز یک راه خوب برای مرطوب بدن است. انواع میوه فواید متفاوت است. میوه های زیر ممکن است کاهش سطح بالایی از BUN کمک کند.

زغال اخته. زیرا حاوی آنتی اکسیدان ها، می تواند کمک به بهبود وضعیت کلیه و افزایش نرخ فیلتراسیون گلومرولی (GFR) .While وضعیت کلیه، مواد شیمیایی زباله بیشتر، از جمله بهبود اوره می تواند از بدن حذف شده است. در نهایت، سطح اوره در خون می تواند تا حدی کنترل می شود.

لیمو. می توان آن را به عنوان میوه یا آب میوه مصرف می شود. از آنجا که این میوه بسیار تلخ است، بسیاری از مردم ترجیح می دهند به نوشیدن آب لیمو یا آب لیمو. شما می توانید کمک سم زدایی بدن و حذف اوره بدن اضافی.

اپل. این میوه حاوی پروتئین کمی، و سرشار از آنتی اکسیدان ها است. از این نقطه، اپل هم خوب است برای دست زدن به سطوح اوره و کراتینین در خون بیماران.

از آنجا که کلمات در اینجا محدود تنها سه میوه هایی که می تواند به کاهش سطح بالایی از اوره در خون کمک کند معرفی. برای یک لیست از میوه ها را در جزئیات، فقط یک پیام زیر را ترک کنند.

http://www.hospitalrenal.com/enfermedad-renal-cronica-dieta/617.html





:: برچسب‌ها: بیماری مزمن کلیه,علائم بیماری های مزمن کلیه و رژیم غذایی ,
:: بازدید از این مطلب : 1422
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 5 فروردين 1394 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: